خرید «کوره هوای گرم» گلخانه

۷ بازديد ۱ نظر

کوره هوای گرم یا همان بخاری‌های گلخانه‌ای امروز یکی از مهم‌ترین سیستم‌های گرمایشی جهت گرمایش گلخانه می‌باشد که عدم استفاده از آن می‌تواند باعث از بین رفتن محصول و آسیب دیدن گلخانه شود.

در تعریف کوره‌های هوای گرم باید گفت، این سیستم‌ها مطمئن‌ترین راه برای گرمایش محیط گلخانه است که از سویی دیگر ساده‌ترین راهکار نیز می‌باشد. روش کار آن هم به‌گونه‌ای است که با گرمایشی یکنواخت سالن مجموعه را گرم کرده و دهانه‌های کوره هوای گرم گرماسان، این گرما را به صورتی که کاربر بخواهد در سالن پخش می‌نماید.

شرکت گرماسان که تولیدکننده مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی در ایران می‌باشد، کارآمدترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات گرمایشی گلخانه‌ها را با بهترین قیمت، جهت استفاده در انواع سالن‌های گلخانه‌ای تولید و عرضه می‌کند. برند گرماسان با اجرای هزاران پروژه جایگاه نخست عرضه‌کننده سیستم‌های گرمایشی را دارا می‌باشد و همکاری با بزرگ‌ترین مجموعه‌ها و نهادها نشان از اعتبار و اطمینان گرماسان است.
چرا بهترین‌ها، گرماسان را انتخاب می‌کنند؟!



ظرفیت‌های کوره هوای گرم گرماسان

این بخاری‌ها یا هیترهای گلخانه‌ای دارای ظرفیت‌های 150,000، 250,000 و 350,000 کیلوکالری در ساعت می‌باشند که امکان تولید در سه نوع «تمام استیل»، «نیمه استیل» و «تمام فولادی» را دارد.

مزایای هیتر هوای گرم گلخانه‌ای

از جمله مزیت‌های کوره هوای گرم گرماسان، «ایجاد هوای گرم و مطبوع در سالن‌ها بدون هیچگونه گاز آلاینده»، «بالاترین راندمان حرارتی در کشور»، «دارای دو سنسور حرارتی به صورت جداگانه برای فن و مشعل»، «بدنه گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک پلی‌استر» و «مقاومت بالای بدنه در برابر حرارت و رطوبت» می‌باشد.

در ادامه تصویری از اجزا و قطعات کوره هوای گرم گرماسان را مشاهده می‌فرمایید که اصلی‌ترین قسمت‌های آن «مشعل»، «مبدل حرارتی»، «فن یا بادزن» و «بدنه» است.

 
** مجله گرماسان را فراموش نکنید! در این بخش جزئیات بیشتری را در خصوص سیستم‌های گرمایشی می‌توانید بخوانید.

** برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۹۲۱۳۸۵۷۴ خانم موزرمی

۰۲۱۲۲۲۲۹۱۷۶ داخلی ۱۰۸

خواص و مضرات پونه ، 18 خاصیت پونه برای سلامتی بدن و درمان بیماری ها

پونه یکی از گیاهان بسیار مفید در طبیعت است که در خانواده نعنائیان دسته بندی می شود. بیشترین مصرف این گیاه پر فایده در صنایع غذایی مانند آشپزی و شیرینی پزی است ، البته پونه از دیرباز در طب سنتی به عنوان آرام بخش مورد استفاده قرار می گرفته است.

از اسانس پونه برای صنایع عطر سازی استفاده می شود. جالب است بدانید روغن پونه سمی است و در سالیان دور مهاجرین آمریکایی برای دور کردن حشرات استفاده می شده است. نکته مهم در مورد این گیاه این است که اسانس آن می تواند حتی کشنده باشد.

پونه گیاه پر فایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی دارد که همگی این خواص را نمی توان به طور کامل در یک مقاله گنجاند ، به همین جهت خلاصه ای از خواص پونه را برایتان جمع آوری کرده ایم. برای شناخت بیشتر مهم ترین خواص پونه در ادامه با پارسی دی همراه باشید.

سلامت دستگاه گوارش

کسانی که ناراحتی و مشکلات گوارشی دارند می توانند از پونه استفاده کنند ، پونه برای درمان بیماری های گوارشی و همچنین درمان سکسکه موثر است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.